پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272054
اولين مجموعه دانش‌بنيان پژوهشکده طيور کشور در شهر جونقان
تاریخ انتشار : 1403/01/27 12:40:48
نمایش : 85
فرماندار شهرستان فارسان گفت: اولين مجموعه دانش‌بنيان پژوهشکده طيور کشور ذيل دانشگاه شهرکرد در بخش جونقان تا آخر ارديبهشت‌ماه سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد که در بخش توليد تخم‌مرغ درماني جهت توليد واکسن، فعاليت خود را آغاز مي‌کند.
سيد هادي صالحي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: افتخار دارم به‌عنوان خدمتگزار مردم اعلام کنم که در بخش جونقان اقدامات خوبي صورت گرفته است.
 
وي به سالن بوکس جونقان اشاره داشت و افزود: افتتاح سالن بوکس جونقان به‌عنوان اولين سالن بوکس استاندارد در استان و تجهيز کامل آن و توانايي برگزاري مسابقات ملي پس از ۱۸ سال که تاکنون چندين مسابقه هم در آن برگزارشده است.
 
صالحي به پژوهشکده طيور در بخش جونقان هم اشاره‌اي داشت و بيان داشت: اولين مجموعه دانش‌بنيان پژوهشکده طيور کشور ذيل دانشگاه شهرکرد در بخش جونقان تا آخر ارديبهشت‌ماه سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد که در بخش توليد تخم‌مرغ درماني جهت توليد واکسن، فعاليت خود را آغاز مي‌کند که اعتبارات آن از سفر دوم رياست محترم جمهور و اعتبارات وزارت علوم تأمين‌شده است.
 
صالحي به مجموعه آب‌معدني در بخش جونقان هم اشاره‌اي داشت و اظهار داشت: اولين مجموعه توليد آب‌معدني متعلق به جمعيت هلال‌احمر در کشور با اعتبار حدود يک‌صد ميليارد تومان تا پايان ارديبهشت‌ماه به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
وي عنوان داشت: در فاز اول آن حدود ۵۰ اشتغال مستقيم و در فاز دوم تکميلي آن‌هم يک‌صد (۱۰۰) اشتغال مستقيم دارد که در سفر رياست محترم جمهور اين کارخانه تمامي فرآيندهاي حقوقي و قانوني خود را به اتمام رسانده است و مبلغ ۲۰ ميليارد تومان آن اسفندماه سال گذشته واريز شد.
 
وي گفت: اين کارخانه توليد آب‌معدني در شهر گوشه از بخش جونقان که تفاهم‌نامه آن در حضور رياست محترم جمهور منعقد شد و با پيگيري‌هاي متعدد عملياتي و اجرا شد، با واگذاري ۶ هزار متر زمين در کنار اين کارخانه از طرف پزشکان محترم و دلسوز اين شهرستان که از آب زائد اين کارخانه جهت آبياري اين زمين‌ها باهدف ايجاد گياهان دارويي و ايجاد گلخانه نيز در دستور کار قرار دارد.
 
وي افزود: در مرحله اول ۷۰ ميليارد تومان براي خريد و ۳۰ ميليارد ديگر آن جهت اضافه نمودن خط‌هاي توليدي بعدي، آزمايشگاه و ديگر امکانات آن اختصاص يافت.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html